V mesecu novembru so učenci razredne stopnje OŠ Miren sodelovali v delavnicah Viharjenje možgančkov. Najprej smo ogreli naše roke za hitro dvigovanje pri hitrih odgovorih.
Na podlagi fotografij, asociacij so učenci ugibali, katero pravljico, film ali pesem le te predstavljajo. Preizkusili so se v ustvarjalnem risanju, reševanju rebusov, razvozlanju ugankarskih vprašanj in ugank. Svoje možgane so urili tudi z reševanjem slikovnih sudokujev.
Delavnice so spodbujale kritično, asociativno in funkcionalno mišljenje. Namen delavnic je spodbujati višje ravni mišljenja, ki so pomembne pri reševanju besednih in matematičnih nalog. Spoznali so, da je v veliko primerih potrebno dobro sodelovanje, ki prinese uspeh in zadovoljstvo celotne skupine. Z nalogami so učenci spodbujali socialno-čustveno, učno-storilnostno, telesno, splošno-intelektualno, umetniško in motivacijsko-interesno področje razvoja. Preko izkustvenega učenja z igro so spoznali, da je lahko učenje zabavno.
Učenci so o delavnici povedali…
»Vse mi je bilo všeč. Edina slabost je, ker je trajalo premalo časa.«
»Lahko bi imeli delavnico dlje časa. Super bi bil tak tehniški dan.«
»Najbolj všeč so mi bila ugankarska vprašanja.«
»Risanje, kjer smo morali dokončati črte, mi je bilo najbolj všeč.«
»Želeli bi si še take delavnice.«
Zapisala: Eva Zaman