Umetniška grafika kot izziv tehniškega dne

Učenci 6. in 7. razreda so imeli v mesecu februarju tehniški dan z likovno vsebino. Šestošolci so pridobivali prve izkušnje z visokim tiskom v grafični tehniki linorez. Sedmošolci, že bolj vešči samostojnemu ustvarjanju, pa so grafično znanje nadgradili z izdelavo likovnega izdelka v barvnem linorezu.

Prvi korak na poti do izdelka je bila natančno izdelana skica. Šestošolci so se igrali s črno-belimi kompozicijami, ki so jih ustvarili iz črk svojega imena. Učenci 7. razredov so najprej v risbi s tušem upodobili svoj in prijateljev portret. Motiv smo novodobno poimenovali kar selfie. Zrcalne motive so učenci prenesli na linolej. Z rezanjem so v linoleju izdelali matrico. To početje je od učencev terjalo kar nekaj potrpežljivosti in vztrajnosti. Na matrico smo namazali grafično barvo in jo odtisnili. Barvni linorez je od nas zahteval tiskanje treh barv in postopnost pri rezanju. Zato pa toliko večje zadovoljstvo, ko se je po tiskanju zadnje barve, na papirju pojavila željena podoba.

Nastali likovni izdelki pričajo o ustvarjalnosti naših učencev in njihovi motiviranosti za delo. Kljub temu, da je bil proces dela dolg, je bilo zadovoljstvo ob uspešno opravljeni nalogi veliko. Čudoviti linorezi že krasijo prostore naše šole.

Zapis in fotografije Urška Harej Čoha, učiteljica likovne umetnosti

Dostopnost